Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2008 01:29 - Любов ли бе да го опиша!!!
Автор: senseandsensibility Категория: Изкуство   
Прочетен: 3157 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2008 01:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Човек оценя това, което има едва когато го загуби. Как започвам само! Не очаквайте да продължа в стил: " Той бе единствен, неповторим, не знам какво ще правя без Него" ... :) тъкмо обратното. 
Осъзнах колко сладък е бил живота ми преди Него и съм доволна, че вече го няма с неговата досадна, задушлива любов. 

Всичко започна преди малко повече от 12 месеца като на шега. Господ има странно чувство за хумор, да не кажа черно... 

На гости съм на една колежка-приятелка от университета. Запознали сме се преди не повече от месец, но изглежда доста си допадаме и аз често кисна при нея. Тя е надрунден, вечно изморен барман в едно тузарско заведение във Варна, ама какво да я правя - правя се, че не забелязвам вечно лошото й настроение. След поредната доза болкоизлияние от моя страна, че вечи трети месец мъжко не съм видяла Стела вади телефона и вика: "Виж, ма, на... Ей тоз, той не си пада по сериозни неща, съседа ми, ма, за една нощ ще си начешете мерака и двамата".  Поглеждам, а пред мен лъсва някакъв - мазна косичка, мустаче - Бай мангал! "Да го разкараш тоя циганин от тука, плюс това аз не искам за една нощ" - казвам й аз "Аз искам сериозна връзка, писна ми от неподходящи еблювци". И приключихме темата.


Мина се замина, аз пак съм в това хубавко тузарско заведение на гости на Стела. 
"Айде, в събота на рожден ден. Моя комшия има рожден ден, айде с нас. Малко за разнообразие. После ще отидем на плаж." Ами, хайде!" Аз съм винаги готов :) за весело.

Работа, графици, колежки - за всичко съм помислила така, че да си освободя събота неделя и понеделник да са ми фрий. Иде събота и аз с целия си блясък цъфвам на рождения ден с кецки, сиви дънки и секси тениска стил "зидаро-мазач". Обаче!!! Обаче, това е само за да подчертае буината ми руса грива, която е необуздаема. Контрастът е налице. Очите са с черно - небрежно, най-вече небрежно секси.

Рожденикът е по-зле и от снимката. Слаб, направо сух с мазна косица и гол до кръста... Прелест моя ненагледна! Скромна компания сме. Стела, приятелят й Петър, Рожденикът и брат му. Това малко ме озадачава, но какво ми пука. Нали цялото внимание е за мен. 
Изкарвам си весело, бъзици, маитап, но защо Рожденикът не ми обръща внимание, брат му си спуква гъза да ме зарибява, а този ми се прай!!! Хваща ме яд, защо не е очарован? Аз съм самото сияние!?! Хващам се на въдицата. АЗ започвам да се навъртам около него, вместо той около мен. 

Край на вечерта.
Лягаме си.
Но аз лягам със Стела в едно легло. 

Сама. Отново сама.

Нищо, изкарах си добре и се забавлявах. Утре ще отидем на плаж. За никой не ми пука и за нищо.



Но ще ми запука ... много скоро ще ми запука.


Тагове:   опиша,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. bloodelf88 - leleee mn mi haresa. . . . dano ima ...
25.10.2008 14:08
leleee mn mi haresa.... dano ima prodaljenie 4e mi stana intereseno :D ...
цитирай
2. senseandsensibility - Ще има
25.10.2008 14:16
Ще има продължение и още как ... 12 месечно :)
цитирай
3. bloodelf88 - ohaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D nqmam ...
25.10.2008 14:18
ohaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D nqmam tarpenie prosto (samo da popitam tva realni istorii li sa ili ... ? ) ama nqma golqmo zna4enie de poneje i da ne sa mn dobre se spravq6 :D zabavno mi e
цитирай
4. senseandsensibility - Въпросът с релността
25.10.2008 14:29
Въпросът с релността оставям отворен.

Нека има малко мистицизъм

цитирай
5. bloodelf88 - hah :D:D:D:D qsno :D
25.10.2008 14:29
hah :D:D:D:D qsno :D
цитирай
6. viki11 - Има ли смисъл да коментирам?
25.10.2008 15:27
Има ли смисъл да коментирам?
цитирай
7. viki11 - Гледай аз да не се позная. онзи му...
25.10.2008 15:30
Гледай аз да не се позная.
онзи мустакатият ти стига
всяка оргия ли ще се описва тук в тоя блог?
Явно трябва да прегледам другите интернет местенца за нормални
цитирай
8. senseandsensibility - Коментирай
25.10.2008 15:32
Вики, за моя радост или тегоба ще се радвам да чуя коментар.
цитирай
9. senseandsensibility - Всяка оргия ли ще се описва тук в тоя блог?
25.10.2008 15:34
Вики, не виждам един оргиен ред. Не се впрягай.
Това са само разкази. Ако ти е интересно чети, ако ли не си намери друго четиво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: senseandsensibility
Категория: Тя и той
Прочетен: 39814
Постинги: 9
Коментари: 39
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930