Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2008 02:09 - Любов ли бе да го опиша!!! (Част III)
Автор: senseandsensibility Категория: Тя и той   
Прочетен: 4112 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2008 03:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Събуждам се добре отпочинала, а до мен Стела още спи. Гледам да не я събудя докато се измъквам от леглото, а то не ми спестява сутрешния си поздрав със добре познат звук от скърцане на стари пружини. В коридора съм и не мога да се усетя накъде да хвана. Накрая чувам телевизора и се отправям към нея врата.

На снощното диванче виждам моя Рожденик. J „Добро утро” – усмихвам му се аз. Той не ме поглежда. „Добро”  едвам отронва. Боже, колко е заинтригуван от каката с голямото деколте. J Помня го това деколте, щото кака ти – облечена с червена блузка с цици като балони, свръхкомпетентно ми говори за коли. „Готови ли сме за голямото къпане” – освен,че се опитвам да му привлека вниманието / което ми убягва от снощи / се опитвам и да завържа подобаващ разговор. „Да. Чакаме Снежанка да се събуди”. Спящата красавица искаш да кажеш”. „Това малко чудовище ли наричаш Красавица?” – непресторено ми отвръща той. И двамата се засмиваме – не толкова на казаното, колкото на сериозния му тон и фейс. Защото и двамата знаем що за звяр е Стела.

В колата, на задната седалка, си играя с плитката, която Стела ми сплете. Сладка и невинна се радвам на всичко в този ден. Прекрасен, слънчев, екзотичен. А тези ме водят на местенце, което по-късно ще се окаже Главната Причина да си купя кола. Райски кът!!! Паша Дере – името с нищо не подсказва за морските камъчета с различна големина и форма застлали цялото морско дъно, за водата зелена и чиста като на снимка от National Geographic, за изгарящите под нозете пясъци… за любовта, която облива човек досущ като лъчите на жаркото слънце… Паша Дере – вече и името не звучи така подозрително.

Слизайки от колата чувам песен… не съм я слушала преди, но знам, че вече ми е любима / щом задничето ми се завъртя от самосебе си то това е сигурно / Тази песен винаги ще събужда този сладък спомен за Паша Дере и по-специално за този Ден. http://www.youtube.com/watch?v=b7rlyKQ3NPM

Настъпвам черният си анцунг, крачолите се пълнят с пясък... мокър пясък... вода... мокър пясък и вода, но какво от това. Аз се смея, подскачам и се радвам на прелестите на залива. Като дете съм. Засилвам се към водата и се спирам до коленете, махам с ръце и се мокря цялата. От буиствата косата ми се разплита и русите кичури се разпръскват като лъчи. Мисля си, че съм сама в това удоволствие. Но не съм. Той е с мен, макар и наум. Радва ми се, но само ме наблюдава. Нищо не показва. Само гледа и ми се радва. :)

Свалям и анцунга и потника. А нетърпението напира и ме влачи към морето. Правя крачка, после втора и изведнъж съм вече метър надълбоко. Аномалия. На 50 санта от брега а е вече 2 метра дибоко. Гмуркам се и си представям, че съм русалка и това е мойто Райство. Тук съм свободна, игрива, дива. Себе си. 

Водата е толкова чиста, че като погледнеш през нея дъното - като дъга,сякаш гледаш през лупа. Камъчета, мидички, рачета... кафеви, черни, зелени петънца... Залива представлява зелен полумесец. И от ляво и от дясно невисоки скали са се провесили над остатъци от бивши камъни-гиганти. Сега са само жалки остатъци изядени от времето и солената вода.

Минали са около 2 часа откакто влязох във водата. Знам, че е време да изляза, да обърна малко внимание на хората, които ме запознаха с ... Него ... Място, но не искам да изляза :)
Затова правя 2 в 1 - хем излизам на сушата, хем задника ми е още във водата. Туй то - не мога ей тъй да се отлепя от Новата си любов и затова всячески отлагам мига на раздяла... Раздяла - макар че следващото съприкосновение е след по-малко от час.

Търкалям се, овъргалям се, пясъка полепва по ръце, крака, гърди, коса. Но не ме интересува. Свободата ми е майка, баща ми е Срама, а сега аз съм сама...

Рожденикът сега реши да влезе да се изкъпе. Подкани и Петър, а Стела е вечно сърдита и пак си е намерила повод да се сърди... на Петър ли, на мен ли? Кой знае, и тя не знае. За мен няма значение. Тя губи.

Никой не говори. Или поне не много. така минава деня. Аз прекарах чудесно и това мълчание въобще не ми се отразява. Аз отново съм на задната седалка, но сега една усмивка си играе с мен. Рожденикът е отпред / дамите отзад / ще пуска музика. Ах, изненада ме, признавам. :) Запомнил е от снощи... пуска мойта песничка - Адажиото, дори не знам на кого е. Знам само, че като чуя струните душичката ми полита...
 Запомнил е значи... и сега ме поздравява, но това си остава само между мен и Него, защото на другите не им дреме ко се слуша. :) 

Това ме радва, че е забелязал, че помисли за мен, че не се натрапва, че е спокоен и сериозен, забавен и потаен... Искам ...

Искам... музика. Сега имам огромна нужда от музика и от секс. Защото както вече споменах яко съм се разнежила. Жените имаме това свойство да бъркаме чувствата със секса. Но аз съм сложна натура и мога да си го позволя. 

За сега обаче си позволявам само музика :)





Тагове:   опиша,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. optimum2 - Добре направено
26.10.2008 11:17
Дозирай адреналина.
Предлагам:

http://uk.youtube.com/watch?v=FKXm3Qg7sBo

Защото всичко се върти в кръг....
Лек ден.
:-)))
цитирай
2. senseandsensibility - Thanx
26.10.2008 12:04
Мили мой, Благодаря ти за съвета.
Но всяко нещо с времето си :)

Снощи спомените за Паша Дере ме ВРЪХЛЕТЯХА... :) и се концентрирах върху мястото а не събитията и хората там.

Весел и чудесен ден!!!
цитирай
3. optimum2 - Бъди здрава
26.10.2008 12:26
и дерзай....
Лек ден
:-)))
цитирай
4. bloodelf88 - якооооооо :D "Жените имаме ...
26.10.2008 14:34
якооооооо :D
"Жените имаме това свойство да бъркаме чувствата със секса." - мноооого яко прецакани !!!
цитирай
5. viki11 - НА помняш на душа.
26.10.2008 14:35
НА помняш на душа.
цитирай
6. senseandsensibility - :) Ами ДА Елф4е...
26.10.2008 14:47
Така си е - прецакани сме доколкото на мъжете им е по-лесно да отсяват кога им се прай просто секс и кога имат нужда от чувствена жена до себе си. На нас ни е трудно да си признаем първото и затова го маскираме със много емоции...
цитирай
7. senseandsensibility - Вики !
26.10.2008 14:50
Вики, на твоите коментари им трябва бележка с пин-4е, на която да пише comment, както е в WORD-да. Би ли ми пояснила какво имаш впредвид, че на мен наистина ми е сложно да те разбера...


Мерси :)
цитирай
8. анонимен - мини опера
02.02.2012 00:46
22 марта 2011 года вышла стабильная версия Opera Mini 6 для платформ Android, BlackBerry, Symbian, а также версия для J2ME. Была улучшена работа масштабирования растягиванием, добавлена кнопка «Поделиться», доработан пользовательский интерфейс, а также выпущена специальная версия для Android-планшетов.<>4] Версия для Apple iPhone проходит проверку в AppStore. Также вышло обновление для четвёртой версии браузера, 4.3, в котором появились идентичный 6.0 дизайн и кнопка «Поделиться». http://newminiopera.ru/ opera mini скачать бесплатно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: senseandsensibility
Категория: Тя и той
Прочетен: 39815
Постинги: 9
Коментари: 39
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930