Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2008 01:02 - Адският трен
Автор: senseandsensibility Категория: Тя и той   
Прочетен: 1380 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2008 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здрачът жадно поглъща града. Полу-светлина, полу-тъмнина. Болката в кръста ме съсипва, но какво са още 15 минути висене в сравнение с последните минутки съвършено удоволствие. . .

Малко по-рано

Забързах крачка към трена, който тромаво се влачеше успоредно с мен. Изправих се пред вратата и съжалих, че въобще съм си направила труда. Винаги става така, когато действаш със сърцето, а не с разума. В случая изневерих на спирката си и реших да се разходя до следващата, а с всяка следваща тренът става все по-зле. Сега беше фул. 

Запалих цигара, а непокорния кичур, който цял ден се заяжда с мен, отново напомни за себе си. "Ами, ако случайно се запалиш, гадино, дали няма да престанеш със свойте номера?" - мина ми през ума и бързо го забравих.

Надигайки бавно глава, погледът ми потъна в атмосферата на града. 

Смъгла планина, там, недалеч в далечината, забулена в неяснота, дали от погледа или от мъглата...
Сякаш склещена между напористостта на младостта - между двете черни сгради. А под тях колите профучават и студено си ръмжат. Но светлината от фаровете ме огрява и очертава пътя на адския влак. 

Пуша. Бавно, с удоволствие, а в ухото ми Оскар Уайлд шепти: "Цигарата е най-съвършения  вид удоволствие. Дава ти остро усещане и същевременно те оставя неудовлетворен." "Последни минути съвършено удоволствие" - продължавам мисълта му аз. "Последна цигара и повече нямам." 
Неудовлетворена, незадоволена, чакам трена.

Пристига - на отсрещната страна.  Вътре хора без лица, сиви и кафеви, тъмнината ги размива и безмълвно ги слива. Обречени и проклети те се борят за място в трена. Вик, стон, въздишка тежка, ругатня и всичко това, за да се качат в спарения ад със задушлива миризма. Натъпкани веднъж, те се тъпчат един друг. А това е без значение - отстрани те всички са Осъдени Души. 

С пукот, трясък отминава с други хора дето страдат, тренът към Пропада.
/Пропада е място на съвършено спокойствие за глупците, смирените и остарелите./
Бърза, трака, шум и врява. Тренът сякаш се разпада. Подминава. Отива право в ада.


Лелеей, и този изглежда така претъпкан, но надеждата е, че бая хора слизат. Що пък да не се пробвам да се натикам. Искам и аз късче от разкъсаните си мисли. Нека го вкуся къв е тоя ад. Да видим има ли цвят, мирис, аромат? Този ад - ежедневие, тъпота, човешки живот - грозота

P.S. Моят свят на мечти е пълен с красота.
Моят свят на ралността е пълен с мечти. 
Следователно Реалността е красива. Красив е животът, с перипетиите си и небивалици, които не знаеш къде ще те отведат и при кого ще те спрат. /Моето BiJoo/




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: senseandsensibility
Категория: Тя и той
Прочетен: 39814
Постинги: 9
Коментари: 39
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930